Do piłkarskiej rodziny BASF i PROCAM – organizatorów turnieju dla dzieci z małych miejscowości i obszarów wiejskich dołączyły firmy BIO-GEN i BIO-Lider, z którymi związany jest Robert Lewandowski!
BIO-GEN to nowoczesna firma biotechnologiczna wspierająca rolnictwo i środowisko. Działa już od 34 lat na rynku – jest jednym z wiodących producentów preparatów mikrobiologicznych na świecie.
BIO-Lider to spółka zajmująca się rozwijaniem biologicznych preparatów oraz wdrażaniem najnowocześniejszych rozwiązań dla rolnictwa, której właścicielami są Jarosław Peczka i Robert Lewandowski.
Dzięki nawiązanej współpracy nagrodą główną w najbliższej edycji piłkarskiego wydarzenia będzie nie tylko wyjazd na mecz Reprezentacji Polski, ale także spotkanie z Robertem Lewandowskim!
Bez dwóch zdań, to wiadomość z tych, które można określić mianem „TOP NEWS”.
Oprócz tego, turniej od roku 2025 nosić będzie nową, pierwotną nazwę: PROCAM CUP. Ale niezmiennie będzie on owocem bliskiej współpracy firm: BASF Polska, PROCAM Polska oraz BIO-GEN i BIO-Lider. Firmy te łączy nie tylko więź biznesowa, ale również chęć wspierania rozwoju młodych piłkarek i piłkarzy pochodzących z małych miast i obszarów wiejskich.
– Chciałbym oficjalnie powitać firmy BIO-GEN i BIO-Lider w naszej turniejowej rodzinie – komentuje Michał Ciszak, prezes zarządu PROCAM Polska. – Jestem przekonany, że wspólne działania przy organizacji turnieju PROCAM CUP przyniosą zamierzone rezultaty. Chcemy wspierać młodzież w jej rozwoju, zaszczepiać miłość do aktywności sportowej, pomagać spełniać marzenia – dodaje prezes Ciszak.
Wtóruje mu Jarosław Peczka, właściciel BIO-GEN oraz współwłaściciel BIO-Lider i PROCAM Polska – Obserwując rozwój turnieju piłkarskiego, organizowanego już od wielu lat przez firmy PROCAM Polska i BASF Polska, chcieliśmy zaangażować się także w to przedsięwzięcie – podkreśla Jarosław Peczka, który dodaje – Każda młoda piłkarka marzy o karierze niczym Ewa Pajor, a każdy chłopiec marzy, by grać jak Robert Lewandowski. Podobnie jak w biznesie, sukces składa się na ogrom pracy i trochę szczęścia. Czy spotkanie ze sportowym idolem może zmotywować? Na pewno. Stąd nagroda główna ma być i będzie wyjątkowa.
Wśród głównych partnerów wydarzenia pozostaje niezmiennie firma BASF Polska. Warto nadmienić, że to właśnie dzięki pomysłowi i staraniom Artura Juszczyńskiego, dyrektora ds. sprzedaży, kilka lat temu zapoczątkowana została idea turnieju dla dzieci z małych miejscowości i obszarów wiejskich. – To budujące, że nasz wspólny projekt stale się rozwija. A patrząc na plany na rok 2025, można śmiało stwierdzić, że wkraczamy właśnie na zupełnie inny poziom – komentuje dyrektor Juszczyński.
Zgłoszenia do przyszłorocznej edycji wydarzenia, w której udział wziąć będą mogły dziewczynki z roczników 2013 i młodsze oraz chłopcy z roczników 2014 i młodsi, ruszą w styczniu 2025 roku. Zaplanowanych zostało osiem turniejów eliminacyjnych, które wyłonią finalistów zmagań oraz wielki finał wydarzenia. O dokładnym harmonogramie imprezy poinformujemy w odrębnym komunikacie.
ORGANIZATOR
WYKONAWCA
PATRONAT